Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Matilda - 4 oktober 2010 18:44


Nu håller jag på att pilla en massa inför vintern och den förbannade kylan som är på väg! Min mössa är klar, sen ganska länge! Igår blev jag klar med
K's mössa! Och nu håller jag på med fler handledsvärmare! :)
Jag har blivit en riktig tant alltså! :) Haha.. Men varför ska jag lägga ut massa pengar på saker som jag kan göra själv? :P Nej, det är ju bara onödigt!


Idag har jag och K vart på CVL och kollat kurs till honom! Men den hade precis dragit igång, och nästa började inte förrän i Januari.. Så det sög ju lite för honom! Men det får bli i vår istället! 


Och idag har även min lilla prinsessa ätit en Hel portion potatis med brunsås, för första gången! Annars har hon ätit mycket grönsaker och gröt! Även katrinplommon går i ! ;D

Jag hoppas verkligen att hon blir en allätare! Det blir så mycket lättare då!! Och jag hoppas verkligen att hon börjar äta fisk och tycker det är gott, så kan jag göra fisk åt oss , så kan K äta nåt annat eftersom han inte tycker om fisk! :P


Nej, nu ska jag kolla på tv, och sen träna lite tänkte jag!
(Och på tal om träning, så var jag på Zumba-dans i Lördags! Och fy tuuuusan va kul det var!! Ska tillbaka på Lördag, för ett till danspass! Så jävla taggad!!)


x x

Ovido - Quiz & Flashcards