Tankar blir till ord !

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

Alexis gästbloggar 2 !

Av Matilda - 25 oktober 2010 16:27

Hej hej!
Nu är jag här igen!

Mamma är lite dålig att skriva tycker jag! Hon har ju iofs en till blogg som hon är mer aktiv på! Den ni! Bara lämnar er utan att säga nåt! Men ni kanske kan få den om ni vill!
Men hon säger att än så länge ska inte så många ha den! :P Hehe..


Vet ni? Jag har lärt mig att dra mig fram! HELT SJÄLV!
Ja men visst! Och fort går det! Mamma få hålla koll på mig, när jag är ute efter nåt! :D


Jag måste berätta om min dag! Den har vart vimsig!

Mormor kom hit efter att jag hade ätit lunch! För mamma och mormor skulle tydligen dra med mig till gammel moster och fika!
För det första hade inte pappa tagit ur min vagn ifrån bilen, så mamma fick böka med det!
Och mamma är ganska liten, så det gick inte så bra! Men efter ett tag så fick hon ut vagnen och så fick jag sätta mig!
Notis till pappa att ALLTID ta ur min vagn ifrån bilen!! Mamma är inte så stark vettu! 

När vi va på väg så somnade jag och sov så skönt! Men mamma och mormor gick vilse!! Har ni hört, va? Vilse i Gottsunda! Haha.. 

Ja, mormor trodde hon visste vägen. Så dom testade. Men hon kunde INTE vägen! Virrade runt och gick fel både här och där! Men efter mycket om och men så hittade dom.

Och när vi kom fram så hade jag vaknat. Då var jag kall om mina kinder. Så det var skönt att komma in i värmen! Och där åt och TVÅ majskrokar! De Ni!! Det var gott!!
Sen mös jag med både mormor och moster jättemycket! Lekte med mina nya leksaker och fick lite kläder!! det behövs kan jag lova! För jag växer så det knakar!!    


Nu ska jag äta middag med mamma! Och sen sova lite!
Och sen den eeeeviga väntan på att pappa ska komma hem från jobbet!
Hörde mamma sa att han skulle jobba över idag!! TYPISKT!!


Jag slänger upp några bilder på mig själv , sen när mamma har lagt in dom ifrån kameran! Den är tung, så jag orkar inte lyfta den, så jag kan lägga in dom själv! Dubbel-typiskt!!


Puss och kram! /Alexis 

 
 
Bang!

Bang!

27 oktober 2010 22:02

Ooooh.. your tralalaa! I´m gonna touch it, touch it baaad! ;D

http://erikabara.blogg.se

 
Ingen bild

...

28 oktober 2010 07:37

Din mammas andra blogg är inte speciellt svår att hitta.. ;)

 
Malin

Malin

29 oktober 2010 20:18

Som sagt.. du förstod inte heller vad jag menade :b Det är klart som tusan att det inte låter såhär på konserterna! :b Det förstår ju vem som helst. Det klippet jag la upp är från en konsert med henne, men snubben som sitter med hennes vocal mikrofon la upp klippet, & alltså är det såhär i klippet hon låter endast i den! När du står inne på en konsert är det otroligt mycket playback & annat som gör att det låter bra. :b & som min bäsat vän skrev, inte ens människan med världens bästa kondition kan låta bra så som brittan skuttar runt. :b Hon kan mycket mycket väl låta såhär, och det gör hon.

http://endelavmalin.blogg.se

 
Camilla

Camilla

5 november 2010 16:16

Hej! Inne och kikar lite bara! Fin blogg och söt dotter du har..:)

http://tuffevictor.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 12 januari 2011 22:24

Ut med det gamla och in med det nya, brukar man väl säga? Därför byter jag nu blogg! Jag kommer att ha denna kvar ett tag, så att alla läsare hinner med att hitta in till den nya! :D www.nattstad.se/Freaky So dont forget to check it ...

Av Matilda - 29 december 2010 23:00

Jag gick för ett tag sen in och kollade statistiken. Jag brukar ha runt 400 läsare i månaden.. Lite beroende på hur mycket jag skriver och så!Men till min förvåning, så hade jag Över 300 läsare den 4e December! Och jag skrev inte ens nånting då! Jag ...

Av Matilda - 29 december 2010 13:16


2010 har verkligen vart ett lyckans år!Men det har inte bara vart klarblå himmel och stilla vatten! Nej, absolut inte. Men alla år har ju sina ups and downs.. Jag har inte mått så bra! Men det är inte för att saker och ting runt mig är dåligt!! Tvä...

Av Matilda - 28 december 2010 00:47

Först och främst så har julen vart kanon!! Trevliga människor och mycket mat! Klappar till barnen och tindrande ögon! Men det var väl inte därför jag började skriva! Ville bara klargöra så ingen tror nåt annat!! Så Tack alla!!   Men såhär är de...

Av Matilda - 11 december 2010 13:10

Nej, det här är fan inte okej asså! Julkänslan har FORTFARANDE inte slagit mig i ansiktet, och det är bara 13 (!!!!) dagar kvar till jul! Jag vet inte vad jag ska göra!! Jag och pappa har bakat de traditionella biskvierna, jag har julpysslar och sa...

Ovido - Quiz & Flashcards