Tankar blir till ord !

Alla inlägg under maj 2009

Av Matilda - 31 maj 2009 22:16


 Igår var det party för hela slanten kan jag lova!

Och det gick Bra med klänningen och skärpet och så.. Tatueringen gjorde inte så ont som jag trodde att den skulle! Skönt skönt..!

Kom till Madde och där var det musik och snacks och glada miner! 

Det blev massa Giutar Hero där vi spelade i band. Tjej-band, kill-band och blandade-band med! :D Det var kul! Sen blev det allsång på balkongen och sen bestämde jag och Sanne att vi skulle dra ut på Etage. Och jajjemensan, det gjorde vi! :D

Där träffade vi lite kompisar och sen kom bror och några till som hade vart på festen innan! Det var kul! Blev dans och mycket skratt!!

Resultat av kvällen med Ett ord: BAKFYLLA!! :D


Kolla även in fler/andra bilder på min gaddning på min bilddagbok!

http://Wicked88.bilddagboken.se

TADAA!! 

 

Tjing!

Av Matilda - 30 maj 2009 13:20


 


 Igår var dagen jag fick början på min efterlängtade tatuering! Och shiiit så nöjd och glad jag är!! 

Trodde inte att det skulle bli såhär bra asså! :D
Men jag måste erkänna att det inte var skönt att bli gaddad på revbenen! Men det hade jag redan blivit förvarnad om.. Men vad gör man inte lixom!?
Det blev ju snyggt! Och vill man va fin får man lida pin, som jag har sagt typ 1000 ggr innan! :D

Nu vet jag bara inte hur jag ska klara av dagen! Är öm i hela sidan och idag är ju dagen då Mandäläään harsin maskeradfest och jag som har alla kläder klara och sååå! Hur ska detta gå!? Med min bälte och allt. Jag kan knappt ha en tröja på  mig! Så fort jag kommer åt så skriker jag som en liten 4 åring flicka! :O

Nej, just nu känns det som att jag kommer gå dit i en STOR jävla skjorta, så den inte "tar i" sidan lixom! Men vafaan! Det är några timmar kvar! Det kanske hinner lägga sig! :D

 

Nu ska jag ta nåt litet att käka till ... Lunch.. Brunch..? Eller nåt sånt.. Sen så ska jag iväg till systemet och sen blir det mat och paaaarty! :D Iiih!

 

Hade så bra! För de tänker jag  ha! ;)

Av Matilda - 29 maj 2009 13:28

 

Iiiih, nu är det nervöst här framför datorn kan jag lova! Shiiit! Jobbigt att trycka i sig något att äta när man är nervös! :P

Men jag är helt sjukt taggad på att börja nu!! :D Det kommer bli så JÄVLA bra! (Hoppas jag på iaf!) Hehe..

 

Igår var iaf jag, Kimmie och mamma på Gränby och handlade lite. Mamma kom hem med en Jättefin blus, och jag kom hem med ett par Sjukt snygga skor och 2 "halsdukar"! Nöjd som Bara den! :D Kimmie kom hem utan nånting ,men var glad ändå! :D

 

Nu ska jag försöka äta upp och sen bär det av till Alunda! Iiiiiih!!! Önska mig lycka till!!

 

Tjing tjong, leopard-string-kalsong!


 

Av Matilda - 29 maj 2009 01:03

 Nu är jag spänd som tusan när jag sitter här och äter lite chilinötter!Kom på att det inte alls är många timmar kvar innan jag ska ligga under nålen! Guuud, vad kuul! :D Jag ser fram emot det som tusan! Det kommer säkerligen göra ont.. Men vafaan! Vill man va' fin, får man lida pin, som det så fint heter! :D


 "Det är dags för Fredags-myyyys!!"   


På Lördag så smäller det oxå till vill jag lova! Kusin Mandäläään har feting festen, eftersom hon fyller .. Barabambambambaaaa.. Hela 30 år! Rena rama barnet!! :DDå blir det maskerad hemma hos henne. Spanskt tema! Mycket kul ska det bli! Jag och mamma är klar med min klänning, och idag köpte jag det sista som jag ska ha till min outfit! Blir myschet bra om jag får säga det själv.(Bildbevis kommer. Jag lovar!) :D Nu ska jag.. Göra annat!


Tjenis!

Av Matilda - 27 maj 2009 21:40

 

 Idag var ialla fall Kimmie och tatuerade sig. Det var lite jobbigt efter de första 10 minuterna. Men sen, när han väl lag sig ner, så gick det hur bra som helst! Han va såååååå duktig!! :D

Idag fick jag också klart att jag får göra min tatuering om 2 dagar!!

FREDAG IS THE DAY!! Gud vad glad jag blev!! Det kommer nog bli några sittningar. Men det struntar jag i! Så länge jag får den!! Iih!

 

 Nu har jag precis gråtit ögonen ur mig! Satt och kollade på "Grey's", och slutet var så fint och så sorgligt! Jag grät i säkert 10 minuter. Uj uj uj, vad en serie kan få fram känslor kan jag lova!

 

Nu ska jag kolla på "Fråga Olle" och kanske få mig lite skratt istället! :P

 

See ya!

Av Matilda - 27 maj 2009 16:12


 Idag ska Kimmie fortsätta på din tatuering. Det blev ingenting alls igår, för tatueraren var sjuk. Men idag mår hon bättre och vi ska vara där vid 18. :)
Förhoppningsvis så kanske vi kan bestämma en tid till min tatuering också. Jag vill så gärna ha den nu, nu, NU!!

 

Annars är väl allt som vanligt Upp och ner och så.. Sånt som hör livet till liksom.

Typ ALLA som jag träffade i Marmaris förra året åker ner nu, och det suuuuger så håårt.


För det första ,  jag vill ha värme!

För det andra , dom jag träffade, var sjuukt underbara människor!

För det tredje , DET ÄR MARMARIS!!! <3

 Jag kan bara inte tycka illa om det stället! Det är ju rena rama paradiset! Och ja.. Jag är tjej, vad mer kan man säga. Jag vill ha paradiiiiis!!!  Hehe..

 

Nu ska jag kolla på "Top Model" !


TJING!

Av Matilda - 26 maj 2009 19:33


Mitt humör är verkligen upp och ner HELA tiden! Jag fattar inte vad det är med mig! Jag känner mig som en 15åring igen! Fy tusan! Jag Hatar känslan!

Det känns som att jag är på dåligt humör när jag är hemma och på bra humör när jag är ute och "flänger". *?* Jag hajar inte.. :P



Jag har iaf vart iväg och köpt mus, så min kolade vippen tidigare idag. Till datorn asså! xD Åkte runt halva jävla stan för att hitta en bra och billig mus.. Haha.. Men jag fick en till slut och nu är jag lite glad över DET iaf! :P


Nej nu ska jag väl lägga mig och glo på Vänner och hoppas på att de gör mig på lite bättre humör..


Jag saknar Johanna oxå! Kanske därför jag är lite kinkig..? Måste fundera lite över det känner jag! =)


Tjing!


Av Matilda - 26 maj 2009 13:56



Jag vet inte varför. Men mitt dåliga humör verkar inte vilja gå över. Jag fattar inte. Jag har INGENTING att vara irriterad eller sur över. Men ändå så är jag det!

Och jag hatar att vara på dåligt humör. =/
Tusen jävla tankar som flyger omkring i mitt huvud! Men jag får fan inte tag på en enda av dessa tusen! Damn!! =/

Jag vill bara sticka ner huvudet i sanden en stund och bara vara! Men jag vet att det inte blir bättre av det!

Men att komma bort skulle inte vara helt fel! Bara iväg en stund, och känna att man kan "slippa" tänka. Men det får bli vid  ett senare tillfälle!


Idag kanske Kimmie ska fortsätta på sin tatuering. Om han får tag på henne. Vi får hoppas det! Så han slipper gå med en halvfärdig! =P

Vi får se hur det blir helt enkelt.. Kommer väl säkert upp sen hur det blir.


Nu ska jag glo lite på Tv och ta de lite lugnt och vänta på ett mail från CVL som jag vill ha så fort som möjligt! =)


Hejs!

Ovido - Quiz & Flashcards