Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Matilda - 6 maj 2009 20:25


Egentligen finns det sååå mycket att skriva... Men.. Just nu tänker jag skita i de faktiskt! Ehm.. En annan gång kanske..?


Aja, jag har iaf pratat med Helena, mamma's kompis, och KANSKE kommer få jobba hos henne några dagar i veckan och ta hand om hennes lilla Ida! Det skulle va både kul och skönt att få något att göra på dagarna tycker jag!

Jag och Helena skulle snacka mer lite senare, så jag kan träffa familjen och bestämma lite hur de blir..!

Men de är absolut ingeting klart än! Men man kan ju alltid hoppas!! :D


Oj oj oj.. Nu är de inte lätt att vara jag kan jag lova!
Jag sitter
ensam hemma hos Kimmie och glor ut i tomma intet.. Han har, som jag kanske har nämnt tidigare, inga kanaler på sin lilla TV och ikväll kan de va ett av Grey's mest spännande avsnitt!!!! :O

Och jag kommer inte kunna se de på söndag heller.. This sucks! :O


Well Well, That's All For Now!
Ska lyssna på lite najs musik och vänta på att Kimmie kommer hem! :D


Hejs Svejs!!

Ovido - Quiz & Flashcards