Tankar blir till ord !

Alla inlägg under juli 2009

Av Matilda - 31 juli 2009 19:56


 


Jag och Kimmie åkte till Gränby för att kolla på bikini till mig. Men inte fan hittade jag nån heller.. Men jag kom hem med ett läppglans och.. TADA!!! -> HÖGTALARE!
Jag måste ju ha världens bästa karl! :D
Oj, jag är som ett litet barn som får nåt som man har önskat sig i fleeera år!! Oj vad jag är glad!! Jag ville mest bara tala om det! Att nu är efterlysningen efter högtalare ett minne blott!!! :D

TJING!

Av Matilda - 31 juli 2009 16:11


Nu tänkte jag faktiskt göra en liten efterlysning här på bloggen! Och hoppas på att någon läser och kanske kan hjälpa inte bara mig, men Johanna också!
Det är ju så, som alla redan vet, att jag och Johanna ska till Bulgarien, och jag sitter och letar efter låtar och sådär..
Och nu är grejen den att vi har inga högtalare till min Ipod.
Men om det är NÅN vänlig själ därute som har ett par högtalare till en Ipod eller en Mp3-spelare, som har till "övers".. Eller nåt sånt.. Att låna ut..
Säg gärna till!
Vi åker som sagt den 18! Alltså om 18 dagar!
Vet att jag är ute i sista sekunden. Men det har bara blivit så!
Nu var det gjort!
Tack på förhand! :)

Denna låten väcker mycket minnen!
Tänker på Elin som fan när jag hör denna!
I liiiike! :D 

Av Matilda - 30 juli 2009 13:51


Nu börjar jag få ont om idéer om vad för låtar jag ska ta med mig till Bulgarien! Så om ni har några tips på bra party låtar så är det bara att säga till! Det ska helt enkelt vara mest club-låtar fast det är klart att det går bra med bra ... Andra låtar med! ;p

Igår fick jag iaf små JÄTTEsöta örhängen av Kimmie som matchar till halsbandet jag fick av honom för ett tag sen! JätteGullig!
Tack bejb!

Och idag tänkte jag färga mitt hår med! Jag var och köpte hårfärg igår, så jag hoppas att mamma kan ha i det idag! Då skulle jag bli en glad och nöjd tjej! :D

Så, Tjing for now!

Av Matilda - 29 juli 2009 17:17



Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket. Vart ute och gått med hunden är väl det enda jag kan "skryta" med att jag har gjort.. :P Och sen om det är nåt att skryta om vet jag inte riktigt. xD Men ändå..

Idag skrev Kimmie att jag skulle få en present! :O Och jag har ingen aning om vad det kan vara för nåt! Jag har försökt att få honom att ge mig lite ledtrådar, då jag typ är mer nyfiken än Nicke Nyfiken! Och det är riktigt illa kan jag lova!
Jag tycker det är skitjobbigt att vara så nyfiken.
Han är på väg hem från jobbet nu iaf, och han sa att jag fick åka med när han köpte presenten till mig, så jag får väl hålla mig ett litet tag till antar jag! :P Men det är jobbigt kan jag lova! xD
Anledningen till att jag åker med är egentligen inte att jag ska kolla vad han köper! (A) Jag ska faktiskt köpa hårfärg och bli helblond igen! Längtar faktiskt! Trött på min utväxt och det bruna underhåret som egentligen ska vara svart! :P så vi får se hur det blir! Antar att jag lägger upp bild på hur resultatet blir ikväll eller imorgon! Den som lever får se, som man säger.

Nu tänkte jag måla naglarna och sen ska jag kolla klart på de gamla avsnitten av 90210! :)

Pling!

Av Matilda - 28 juli 2009 20:59


För varje minut som går så längtar jag bara Mer och MER till Bulgarien-resan! Och jag har ju som sagt suttit och laddat hem låtar idag som jag blir glad av och som vi ska ha med på resan! Och det är BARA party musik!
Inget skit som drar ner oss. BIG No no!! Haha..
Nu ska jag kolla på film!
:D


Heeej då!

Av Matilda - 28 juli 2009 16:16


Idag kom Märta hem till oss vid halv 10, och hon har tyvärr vart rätt blyg för mig hela dagen. Men de är sånt som händer! :)
Sen gick jag och mamma ut med Märta i vagnen och hunden i koppel. Sen gick vi en skönt liten promenad! Märta somnade, och sen när hon vaknade igen efter typ 1½ timme, så var hon gladare och sprang runt och lekte och visade saker för mig, farmor och farfar! :) Mysigt att ha en liten knodd runt sig! :)


Nu sitter jag och väntar på Kimmie (som vanligt) haha.. och sen får vi se vad som händer idag/ikväll!
Familjen kommer iaf hit och vi ska käka lite Tacos tillsammans. :)

Så.. Tjingeliiing!



JUST DE!! Nu är de bara 21 dagar kvar tills jag och Johanna drar iväg! Vet att jag tjatar om det! Men jag ser ju fram emot det som fan! :p
Suttit och laddat hem massa partylåtar som vi kan ha med oss.. Nu gäller det bara att hitta högtalare.. Får se om jag får låna brorsans.. Men ett senare problem! :D

Tjing igen! :D

Av Matilda - 27 juli 2009 17:08

Nej jag kan väl inte säga att det har hänt mycket mer idag än vad det brukar göra.. :P
Men jag och mamma har iaf suttit och solat på balkongen, men sen kom det så himla mycket moln, så vi bestämde oss för att gå ut och gå lite med hunden.
Sen käkade vi god mat som pappa hade lagat, och nu väntar vi bara på att Kimmie ska käka klart och sen ska vi åka till Maxi och handla lite och kolla runt.
Det är typ det enda som händer som är "intressant".. Haha..


Nej, nu ska jag va lite social med Kimmie faktiskt! :)

Hejs!

Av Matilda - 25 juli 2009 14:42


Jag skulle egentligen vilja skriva hur mycket som helst just nu känns det som! Men jag kan inte! Inte än! Men kanske snart! :D

Nu sitter jag i Östhammar och väntar på att Kimmie ska bli klar i duschen, för vi ska nämligen hem till hans mamma idag och hälsa på! :) Dom har köpt en liten collie-valp som vi ska hälsa på! :) Och så ska vi käka mat och ha trevligt! :)

Saknar min Johanna som faaaan! Vill att dessa 24 dagar ska gå fort så att vi kan åka till Bullen och bara glassa och dansa rövarna av oss!! Förväntansfull som bara den!!! Wooo!

Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards