Tankar blir till ord !

Direktlänk till inlägg 28 november 2010

Pyssel pyssel! :D

Av Matilda - 28 november 2010 22:17

Nu är ju snart julen här!
Vart tar tiden vägen egentligen?

Jag fattar ingenting! Nyss var det Mars och jag såg på sjukhuset med min lilla prinsessa i famnen! Nu är det snart jul, hon är 8½ månad och får för varje dag som går mer egen vilja!


Men det är verkligen hur mysigt som helst!
Ikväll somnade hon i min famn, för första gången på jättelänge! Hon somnar alltid i sängen på kvällarna utan problem. Så det var kanonmysigt verkligen! :)

Sen borstade vi tänderna på henne! Premiääääär!! Det gick jättebra! Men hon snuttade mer på tandborsten! Men det gick bra!! :D


Annars har jag gjort egna adventsljus, slänger upp en bild så får se hur jävla bra jag är ! HAha..

Nej, men det var sista minuten fix klockan 1, halv 2, natten till idag! :P Haha.. 

  


Jag har även fått upp advents-stakarna, men dom har jag inga bilder på.. Men jag menar, ni har väl sett stakar förr! Right? Hohooo.. ;)


Nästa helg kommer Emelie hem!! Ååååh, Me so Happy!! :D Ska bli så kul att träffa min lilla tös igen!
Sen hon flyttade, så är det inte så ofta vi ses liksom! Förr hängde vi jämt och var ute och svängde våra lurviga hela tiden! :P
Saknar dessa tider!! <3


 

 
 
Ingen bild

Ämli

29 november 2010 13:36

Min älskade sötskrutta! Alexis börjar bli så stor nu! Längtar tills jag får träffa henne igen!
Å på tal om att sakna..jag SAKNAR DIIIG! Men snart ses vi!! Längtar massor!:)

puss!!!!!

Matilda

1 december 2010 15:33

Det ska bli så himla kul att få 'hem' dig igen! Jag saknar dig varje sekund du inte är här!!
Ooh, vad kärleksfull jag blev nu kände jag! ;)
Ooohiii!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 12 januari 2011 22:24

Ut med det gamla och in med det nya, brukar man väl säga? Därför byter jag nu blogg! Jag kommer att ha denna kvar ett tag, så att alla läsare hinner med att hitta in till den nya! :D www.nattstad.se/Freaky So dont forget to check it ...

Av Matilda - 29 december 2010 23:00

Jag gick för ett tag sen in och kollade statistiken. Jag brukar ha runt 400 läsare i månaden.. Lite beroende på hur mycket jag skriver och så!Men till min förvåning, så hade jag Över 300 läsare den 4e December! Och jag skrev inte ens nånting då! Jag ...

Av Matilda - 29 december 2010 13:16


2010 har verkligen vart ett lyckans år!Men det har inte bara vart klarblå himmel och stilla vatten! Nej, absolut inte. Men alla år har ju sina ups and downs.. Jag har inte mått så bra! Men det är inte för att saker och ting runt mig är dåligt!! Tvä...

Av Matilda - 28 december 2010 00:47

Först och främst så har julen vart kanon!! Trevliga människor och mycket mat! Klappar till barnen och tindrande ögon! Men det var väl inte därför jag började skriva! Ville bara klargöra så ingen tror nåt annat!! Så Tack alla!!   Men såhär är de...

Av Matilda - 11 december 2010 13:10

Nej, det här är fan inte okej asså! Julkänslan har FORTFARANDE inte slagit mig i ansiktet, och det är bara 13 (!!!!) dagar kvar till jul! Jag vet inte vad jag ska göra!! Jag och pappa har bakat de traditionella biskvierna, jag har julpysslar och sa...

Ovido - Quiz & Flashcards