Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Matilda - 20 november 2010 11:30

Nej, usch.. 
Sitter här i soffan med stora svarta säckar under ögonen, en basketboll i halsen och en blompinne i nacken! Det är fan inte okej!
Jag känner mig inte som en människa idag, utan mer som ett uppstoppat murmeldjur eller nåt.. 

Igår var jag hemma hos mamma och pappa för jag kände att jag började bli sjuk! Så hade dom Alexis, så jag fick 'vila' lite! :D TACK för det! <3

Idag är jag hemma, nu när jag mår Ännu sämre! Haha.. Men K jobbade 9 - 20.30 igår, så det var därför jag åkte. Idag jobbar han bara 8 - 15.30 Sen kommer han hem och 'avlastar' lite!

Det låter så hemskt när man säger så.. Jag menar ju självklart inte att Alexis är en börda på något sätt alls! Det är bara det att jag blir så matt i kroppen när jag är sjuk! Jag klarar ju fortfarande av henne.. Säger bara att det är skönt med lite hjälp! 


Annars då? Snö.. Det är verkligen som att himlen har öppnat sig idag!

Visst är det väl mysigt med lite snö på backen och så... Kanske.. 

Tveksamt.. Men för tusan.. Jag måste få upp mitt lilla humör lite.. Haha.. Så vi kan låtsas att jag tycker att det är okej.

Sen behöver vi inte prata om att jag ser ut som en stelopererad 100årig tant när jag är ute och går! ^^,

Men så länge jag sitter Inne i Värmen och bara Ser snön, och slipper uppleva den så är det mysigt! Men, Tyvärr, så Måste man uppleva detta helvete, när man ska ut och köpa julklappar, handla i övrigt och sånt tok! :P


Nej, nu har jag vart negativ länge nog! :)
Nu slipper ni!


 

Ovido - Quiz & Flashcards