Tankar blir till ord !

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2010

Arg på mig själv!

Av Matilda - 16 oktober 2010 00:12

Jag blir verkligen arg på mig själv när jag sitter och kollar på tex, Idol eller So you think you can Dance!

Arg för att jag aldrig har tagit tag i att göra något som jag verkligen tycker om att göra! 
Jag älskar ju att både sjunga och att dansa! Men jag sitter här på min feta, och avundas dom som verkligen tar tag i det och får sin Stora chans!

Och varför har jag egentligen inte tagit tag i det? Jadu, den som ändå visste det!

Jag har faktiskt inget riktigt svar på den frågan..! Och det gör mig så sjukt vilsen.. Om jag inte har tagit tag i det jag älskar och Vill hålla på med.. Vad kommer jag då göra i framtiden? För min egen del liksom? 

Jag blir verkligen arg och mest Besviken på mig själv när jag tänker på det...

Så jag ska väl låta bli antar jag! Men det är svårt när jag väl har börjat.. :/

Skit samma! </3


 
 
Chivone

Chivone

20 oktober 2010 19:51

Inte för sent gumman, du e ju bara 21-22! Ta nå danskurs så mår du säkert bättre:) Fast känner samma jag med, önskar jag börjat dansa som liten. Men ska oxå börja;)

http://xchivonex.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 12 januari 2011 22:24

Ut med det gamla och in med det nya, brukar man väl säga? Därför byter jag nu blogg! Jag kommer att ha denna kvar ett tag, så att alla läsare hinner med att hitta in till den nya! :D www.nattstad.se/Freaky So dont forget to check it ...

Av Matilda - 29 december 2010 23:00

Jag gick för ett tag sen in och kollade statistiken. Jag brukar ha runt 400 läsare i månaden.. Lite beroende på hur mycket jag skriver och så!Men till min förvåning, så hade jag Över 300 läsare den 4e December! Och jag skrev inte ens nånting då! Jag ...

Av Matilda - 29 december 2010 13:16


2010 har verkligen vart ett lyckans år!Men det har inte bara vart klarblå himmel och stilla vatten! Nej, absolut inte. Men alla år har ju sina ups and downs.. Jag har inte mått så bra! Men det är inte för att saker och ting runt mig är dåligt!! Tvä...

Av Matilda - 28 december 2010 00:47

Först och främst så har julen vart kanon!! Trevliga människor och mycket mat! Klappar till barnen och tindrande ögon! Men det var väl inte därför jag började skriva! Ville bara klargöra så ingen tror nåt annat!! Så Tack alla!!   Men såhär är de...

Av Matilda - 11 december 2010 13:10

Nej, det här är fan inte okej asså! Julkänslan har FORTFARANDE inte slagit mig i ansiktet, och det är bara 13 (!!!!) dagar kvar till jul! Jag vet inte vad jag ska göra!! Jag och pappa har bakat de traditionella biskvierna, jag har julpysslar och sa...

Ovido - Quiz & Flashcards