Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Matilda - 15 november 2010 19:40

Hej hej allihopa1

Nu är jag här igen! Här för att informera er lite om hur jag mår och om alla mina framsteg!


I helgen har jag vart hos mormor och morfar, då mamma och pappa har vart ute på Östersjön och lyssnat på Rock, och dansat! :D Dom kom tillbaka hem med en jättefin Body till mig! 
En rock-body  såklart!! :D Jättefin som jag tycker om kanonmycket!! :D


När jag blev 6 månader, så fick jag jättefina kläder av min morbror/gudfar Joakim, som då var jättestora, men nu sitter dom så bra, så att jag kan ha dom!
Så jag har allt lärt mig lite rockposer också!

Bara för att ni ska få se hur fina kläder jag har, så tänkte jag lägga in lite bilder! De har jag märkt att ni tycker om! :D 


  

Jag rockar här fint i min ACDC tröja! Den tycker jag är cool!!


  

Visst är jag duktig på att rocka? ;)

Jag rockar så hårt, så pappa måste hålla i mig, så jag inte trillar omkull! :D


  

Efter så mycket rock, ifrån en liten tjej, så måste man ju faktiskt vila lite! Så jag satte mig hos pappa! Men jag är ju rätt ball när jag bara sitter också! :D


Nu ska jag leka lite! :D

Puss ifrån Alexis! <3

Ovido - Quiz & Flashcards