Tankar blir till ord !

Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Tisdag - I love it!!

Av Matilda - 27 april 2010 12:23

Detta är ju verkligen helt underbart!! Jag har vart ute på två promenader idag! Och på den andra (lite längre) promenaden så hade jag inte ens en tjocktröja! 

Det är sånt jäkla skönt väder ute! Här står det att det är 15 grader i solen, men de Måste vara mer! Jag tror de i alla fall! Så de så! :D

Nu känner man ju verkligen att sommaren är på väg! Sjukt underbart!
(Och ni som sa att det skulle komma 2 dm snö! 'HA!' säger jag bara! Det snöade typ En dag, men det försvann lika fort! xD Ding ding diiing!!)

Och snart är det sista April också! Då kommer Bibi!!! <3 Det ska bli så jävla kul att vara med henne igen! Saknar tösabiten så de gör ont ju!! :D

Jag har bestämt att det ska vara fint väder då! Så vi slipper frysa och kan sitta ute och glassa! ;D Och för er som tänker:

'Men.. Hon har ju en bäbis!!'

Stämmer bra det! Men mormor Marie ska bara barnvakt! Och då kanske Nån (?) tänker:

'Men.. Hon ammar ju!! Hur ska detta gå?'

Don't worry! Läs tidigare inlägg! Jag kan inte amma så mycket.. Så ligger de till! 


Just nu sitter jag och lyssnar på musik från -06, -07 och får Massor av minnen! Nostalgi IGEN! Haha.. Love It!!

Nu ska jag fortsätta att 'chilla'! xD   

 
 
Ingen bild

Ämli

27 april 2010 14:35

-gillar extra mycket!!-

Ja snart kommer jag hem stumpan! Å alexis är i goda händer! Vi är inte långt ifrån henne i varje fall!:) Allt kommer gå bra! Å KUUL KUUL KUUUUL Ska vi ha!:D:D
puss!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 12 januari 2011 22:24

Ut med det gamla och in med det nya, brukar man väl säga? Därför byter jag nu blogg! Jag kommer att ha denna kvar ett tag, så att alla läsare hinner med att hitta in till den nya! :D www.nattstad.se/Freaky So dont forget to check it ...

Av Matilda - 29 december 2010 23:00

Jag gick för ett tag sen in och kollade statistiken. Jag brukar ha runt 400 läsare i månaden.. Lite beroende på hur mycket jag skriver och så!Men till min förvåning, så hade jag Över 300 läsare den 4e December! Och jag skrev inte ens nånting då! Jag ...

Av Matilda - 29 december 2010 13:16


2010 har verkligen vart ett lyckans år!Men det har inte bara vart klarblå himmel och stilla vatten! Nej, absolut inte. Men alla år har ju sina ups and downs.. Jag har inte mått så bra! Men det är inte för att saker och ting runt mig är dåligt!! Tvä...

Av Matilda - 28 december 2010 00:47

Först och främst så har julen vart kanon!! Trevliga människor och mycket mat! Klappar till barnen och tindrande ögon! Men det var väl inte därför jag började skriva! Ville bara klargöra så ingen tror nåt annat!! Så Tack alla!!   Men såhär är de...

Av Matilda - 11 december 2010 13:10

Nej, det här är fan inte okej asså! Julkänslan har FORTFARANDE inte slagit mig i ansiktet, och det är bara 13 (!!!!) dagar kvar till jul! Jag vet inte vad jag ska göra!! Jag och pappa har bakat de traditionella biskvierna, jag har julpysslar och sa...

Ovido - Quiz & Flashcards