Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Matilda - 19 april 2010 11:19


Idag skulle jag gå upp till sjukhuset för att väga lillan! Väl uppe så tycker jag att det är lite konstigt att det inte är några andra med sina barn där.. Frågar en BM om det verkligen är vägning idag, och det var det. Men inte förrän kl 13! DOH!

Jaha.. Bara att vandra hem igen! Men jag klagar Inte! Lite extra motion har väl aldrig skadat? Nej, absolut inte! Och speciellt inte nu när det börjar bli varmare.. Vill ju komma igång och komma i form nu! 

Jag har iaf gått ner halva min vikt som jag gick upp! Men det har liksom som stannat nu känns det som!

Eller inte stannat, för när jag ställer mig på vågen, så säger den ju att jag går ner, sakta men säkert! ;D Ett hekto i taget! Haha..


Nu ligger lillan och sover i liggdelen här bredvid mig på soffan! Med nya mössan och halsduken (Som mamma/mormor har gjort!) fortfarande på sig eftersom fönstret är öppet och släpper in frisk luft!


Jag har kommit att tänka rätt mycket på saker och ting! Jag älskar allt i mitt liv, men jag tänker fortfarande rätt mycket!

Absolut inte på någonting negativt. Men tänka bör man.. Annars.. Tänker man inte..? För inte dör man om man inte tänker..? Eller jo, kanske! ;D Haha..


Snart kommer min Bibi hem!! Åååh vad jag längtar!! Vill att hon ska komma nu, så jag får träffa henne igen! Länge sen sist ju!!

Jag tycker inte om att du bor så långt ifrån mig!

I NEED YOU!
All The Time Honey!

Men det är tur att du kommer hem rätt så regelbundet i alla fall! Annars skulle jag inte klara mig! Alla behöver en som du Bibi! ;) Älskar dig! <3

  

Ovido - Quiz & Flashcards