Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Matilda - 18 april 2010 22:53


Ja, jag tyckte att det var dags för en liten ny design! den andra va så dyster! Passade inte alls till våren som nu äntligen kommer!

Så en liten blomma och ljusare bakrund satt inte helt fel nu tyckte jag! Och en liten bild på mig och min prinsessa också! Tyckte jag passade in! Kärlek!


Idag har det egentligen inte hänt så mycket! Jag har mest bara suttit och tagit det lugnt! Pappa, dvs morfar, har gosat mycket med lilla Alexis idag, så jag har suttit lite vid datorn och kollat på TV! 


Haha.. En sak jag tycker är lite rolig är att så många sa att det skulle komma så mycket snö i helgen och herreguuud vad hemskt det var!

Men jag har inte sett en enda snöflinga! Det jag har sett är is och regn.. But nothing more! Haha.. 

Folk borde ha lärt sig nu att man ska inte lita till fullo på vädret man ser på TV och tex smhi.se.. 

Det har jag fått bevisat för mig sååå många gånger! Man har vart så lycklig för att det ska vara sol och fint väder. Så man sätter sig ute i en park och grillar och har det trevligt med ett gäng kompisar! 

Men rätt som det är börjar det Spö-regna och det är bara att ta skydd under nåt tak eftersom man inte tog med något paraflax eftersom det skulle bli FINT väder..! Haha.. BIG Mistake!!!


Sitter nu och kollar på slutet av Wallander filmen, och insåg just att jag har sett detta slut! Haha.. Sen ska jag ge lillan mat, och sen ska jag ta min familj och åka hem till oss! (Vi har nämligen vart heeela helgen hos mamma och pappa! Men det roliga är att dom nu för tiden ÄLSKAR att ha oss här! Jag Troor att det kan ha att göra med Alexis faktiskt!!)

  

Ovido - Quiz & Flashcards