Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Matilda - 16 april 2010 17:02


Igår var mamma hemma hos Hela dagen! Verkligen huuur mysigt som helst!

Hon kom innan 10 och åkte inte hem förrän kl 21! Och då åkte jag och Alexis med henne in till Uppsala! Efter några timmar kom Kimmie in också!

Jag, mamma och Alexis var och fikade i Östhammar, på Ada's café och hade det mysigt! Efter det gick vi och köpte knappar till Alexis tröja som mamma har gjort till henne! Det blev små nyckelpigor! Huuur söta som helst!


Tack mamma för en underbar dag! Och Tack för hjälpen som vi fick i lägenheten! Fast du inte tycker att de va mycket så fick vi tummarna ur röven och fick lite gjort i alla fall! Det får vi inte annars! Hehe..

  

Idag så har jag och Kimmie vart på stan! Vi åkte ner för att jag skulle göra en synundersökning och kolla på nya bågar! Jag har haft mina sen typ 04 eller nåt.. Så det var dags att skaffa nya! 

Och om ca 3 - 4 veckor så kommer jag att få hämta ut 2 par nya snygga glasögon! 

Jag är verkligen hur nöjd som helst! Det känns som jag! 

Har nog inte vart såhär nöjd någon gång när jag har köpt glasögon! Och då har jag ändå haft glasögon sen jag var 3 år! Så det är ett plus tycker jag allt! -Gilla- 


Sen träffade vi Oscar på stan och tog en fika med honom på världens mest hippa ställe! LANDINGS! Haha.. Det må vara ett 'hak' för äldre! Men jag tycker det är mysigt! Det är på så sätt inte så mycket liv runt omkring! Och det är skönt tycker jag!

Efter det så åkte vi hem till mamma och pappa igen och åt en jättegod middag med pappa! (Mamma jobbade fram till kl 21. Och stackarn kom hem med ryggskott!)

Sen har jag, Alexis och pappa suttit framför tv'n och Kimmie vid datorn!


Och nu tänkte jag gå och lägga mig och sova! Vet inte vad som händer imorgon! Men det visar sig!
God natt folket!!


Ovido - Quiz & Flashcards