Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Matilda - 7 april 2010 15:58

     


Nu är jag riktigt dålig på att uppdatera här ser jag! Men det är mycket att vara mamma! Jag sitter nästan Aldrig vid datorn längre!

Jag kunde aldrig föreställa mig att det skulle vara så stor förändring med att skaffa barn. Men uj, vad fel jag hade! Men det är absolut inte så att jag lider av det! Tvärt om! Jag ÄLSKAR det!! Min familj är de absolut bästa jag har!


Idag har jag vart ute och gått med lill-Tullan. Och det blev nästan en timmes promenad! Då blev hon nöjd!

Sen när vi kom hem blev hon lite kinkig, så hon fick mat och när Kimmie kom hem tog han ut henne på en till promenad! Så nu kommer hon bli Ännu mer nöjd! 

Hon blir nöjd bara man klär på henne. För då vet hon att hon ska ut och gå eller åka bil! Haha.. Söta lilla prinsessa! 


Jag ska försöka bli lite bättre på att uppdatera bloggen, så ni får veta vad som händer i lilla familjen Eriksson-Jakobsson! 

  



Ovido - Quiz & Flashcards