Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Matilda - 12 juli 2009 14:23


Nu har jag ju faktiskt inte skrivit något vettigt på länge här. Kanske är dags att göra det då.. :P

Igår så var jag, mamma och pappa ute och satte blommor på farfars, mina fastrars och Jimmys grav. Det blev mycket fint!
Sen åkte vi och hämtade farmor och sen åkte vi och kollade på musik i kyrkan. Det var lite dansbandslåtar och lite så! Var faktiskt mysigt! :)
Åkte sen hem till farmor igen och fikade och kollade lite på TV med henne!

Annars.. Ja, har det väl inte hänt så mycket! :P

Därför jag inte skriver så mycket.. Hehe..

JUST DET! Nu är det bara 37 dagar kvar tills jag och Johanna åker till kära Bullen!!!
VET NI HUR MYCKET JAG LÄNGTAR! AAAASMYCKET!!!
haha... (A) Bara så ni vet! :D



Nu sitter jag här med Björne (Mosters lilla chihuahua) och kollar på lite repriser "Paradise hotel"!
Det är lite kul! :P

Tjingeling!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards