Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Matilda - 19 maj 2009 11:56


Nu sitter jag här. Hemma hos Kimmie igen! Förvånad? Nää, trodde väl inte de heller.. Haha.. Nej men jag trivs fan här. Skönt att bara vara lixom! :)


(Üüüst! Måst ät üüst!!) ->


Idag ska iaf Kimmie tatuera sig och jag ska åka med och.. Hålla handen..?

BIG no no!! Mouahaa.. Jag ska sitta och njuta av hans smärta! Woo! Men det värsta är då att han kommer ge igen med Exakt samma medicin när jag tatuerar mig sen.. :P Haha.. Men då ska jag visa mitt Stone Face!! Eller.. Poker Face! Vad ni tycker låter bäst lixom! :)

Höll ju på att svimma när jag gjorde min första.. *Viska* Men säg de inte till nån! ;) Haha.. Men det berodde ENBART på att jag hade vart så nervös innan, och så hade jag inte kunnat äta! Så de så! Andra gick hur bra som Helst!! ;)


Nu sitter jag och väntar på Kinky som är i Gimo på möte. Vet inte om jag ska sätta i en film och glo på eller om jag bara ska sitta här och finula lite.. Det kan behövas! Uj uj uj..

Varför är man alltid.. Fram och tillbaka i sitt huvud? Om ni förstår vad jag menar.. Förvirrad kanske var ett bättre ord..! Jag vet inte.. Usch, det är absout inte kul att vara "ovis" om saker man ville veta lixom.. Nej, och inte har jag tagit mig nån funderare som jag har skrivit att jag ska heller.. De har bara inte blivit av! Jag har ju tiden till de.. Men jag väljer att lägga den på något annat.. Men SNART så ska jag ta tag i det tänkte jag!

Jag kan inte gå runt och bara vara kluven hela tiden! Det går bara inte!


Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards