Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Matilda - 1 december 2010 15:33

Jaha.. Nu har vi raskt hoppat in i December månad, och jag har Fortfarande ingen julkänsla! Vafan är det frågan om?

Jag får Alltid det förr eller senare.. Men nu är den som bortblåst!

Jag försöker pyssla och jag tänkte börja baka och fixa här hemma, lyssnar typ Bara på julmusik, ja till och med, byta gardiner.. Men INGENTING får mig att hitta känslan! Eller, känslan Vägrar hitta mig!  
Jag kan nästan tänka mig att den där dumma känslan, ser mig och tänker; 'Sicken hopplös liten dam. NAINE! Henne skiter vi i iår! Kanske nästa år också!'
Det är julkänslans fel alltihopa! Det är inte okej!    Ge mig julkänslarå!


Just nu Står jag i köket och har gjort de senaste Timmen! Vafan liksom!?

Sjukt uttråkad, och försöker roa mig med att koka fisk till Alexis och spela hopplösa spel på dumburken!

Men som ni kanske förstår så hjälper det inte, utan jag står här som ett fån och hoppas på att dagen ska gå fort så jag får gå och lägga mig!
USLA DAG!


 Snart kommer iaf Äm hem, och Då kanske jag får lite känsla av Nånting iaf! Ett lyckorus? Vem vet! ;) Maybe so! :D Det händer många bra saker på Fredag! SESÅ! Bli Fredag nu! :D


Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards