Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Matilda - 20 januari 2009 14:55


Nu har jag börjat träna lite! Inte nåt så seriöst som att gå på gym eller nåt. Men jag och mamma tar en promenad med hunden varje kväll, på ca 30 min! Och sen har jag börjat med lite situps, rygglyft och armhävningar! :D *Stolt* Haha.. Jag sa att jag börjat Lite!! :P Men de är iaf nånting!


Nu blir de Beach -09 kan jag lova!

Eller man kan ju alltid hoppas!


Jag har tänkt flera gånger att jag ska börja träna, men jag har aldrig tagit tag i det! Men nu ska de fan bli ändring på det! Så man blir nöjd nån jävla gång! Och det hade jag tänkt att jag skulle bli nu! :D


Folk säger hela tiden "Men du behöver väl verkligen inte träna?! Nu är du bara fånig!" Men om jag känner att jag mår bättre av det, så är det väl bara bra att jag gör det? Det tycker jag iaf!



Hoppas verkligen att det går bra för Frida nu i lumpen! Tänker på dig tjejen och jag tror att det kommer att gå galant! Det där fixar du! :D


Som jag sagt förr:
Lev livet till fullo!

Ta INGENTING förgivet!

Det kan försvinna fortare än du anar!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards