Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Matilda - 21 januari 2009 14:26


Nu är det dags att sälja min dator. För jag hade tänkt att köpa mig en bärbar faktiskt. Men de är inte så lätt att sälja en dator tycker jag!
För det första är jag inte så jäkla haj på det här med datorer. :P
För det andra så är det inte så många som vill köpa en "gammal" dator, då det finns typ nya datorer att köpa rätt billigt.

Well well...


Arbetsdator! Inga avancerade grejer! (Ingen speldator)

40MB Hårddisk
AMD Athlon XP 2400+
512MB ram
NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X

Säljer Widescreen skärm med Datorn, ca 4 månader gammal.


Om ni vet någon som vill köpa en dator så är de bara att skriva en liten kommentar eller något sånt! Skulle uppskattas!

Man behöver faktiskt inte lägga ut bilder och försöka sälja på blocket eller nåt liknande.

Man lägger ut en annons, betalar för att ha den där, ingen som är intresserad, anonnsen försvinner. De är bara slöseri med pengar man kan lägga på andra saker! xD

Då kan folk höra runt med sina nära och kära och så blir det jättebra! Alla nöjda och glada!!


Men som sagt! Vet ni nån som behöver en ny dator så tveka inte att höra av er! :D

Tack på förhand!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards