Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Matilda - 26 januari 2009 22:47



Idag har jag faktiskt inget spännande att skriva om! Haha.. Det brukar jag ju inte ha annars heller.. Men jag brukar ju alltid komma på nåt att skriva om! Men idag är de helt tomt nästan..! :O


Jag måste börja göra någonting på dagarna.. Detta funkar inte längre.. :P Haha.. Jag är uttråkad och har inget att göra.. Men så blir de väl när man inte har nåt jobb!

Börjar ju som sagt att plugga nu på Måndag.. Så då får jag väl lite mer att göra på dagarna.. Och nu måste jag verkligen börja skärpa mig med min sömn! Jag har vänt totalt på dygnet och det är inte bra alls..
Jag är vaken hur länge som helst och sen sover jag hur länge som helst! Och det kan jag inte fortsätta med!!

Nej jag måste verkligen göra nåt åt detta! Och det börjar... Imorgon.. Eller i övermorgon! haha.. Nej, ialla fall den här veckan!


Jag ska allt komma på nåt intressant att skriva om till nästa inlägg! :D Tills dess. Take care of yourself, aaaaand each other!!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards