Tankar blir till ord !

Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Moore eller "hemma"kväll?

Av Matilda - 28 januari 2009 14:09


Varför inte ge det ett försök? Samla poäng och växla in dina poäng mot presentkort på massa olika saker.. :)


Well well, nog om det!
Vad händer idag då? Moore är på People.. Men jag menar. Hur kul är det att gå och kolla på tjejer? För mig!? Haha.. Så jag vet inte. Kanske blir till att sitta hemma hos några kompisar och ta det lugnt! Men det lär ju visa sig om några timmar! :)


Idag är det iaf kören igen. Shit va kul det var att komma igång förra veckan! Så jag hoppas att det kommer fler ikväll! :)

Jag blev lite rorlig att det inte skulle bli någon kör ikväll. Mamma och pappa har samma körledare och han var sjuk igår så dom fick åka hem igen. Men han ringde mig nyss och sa att han var sjukskriven, men eftersom vi är en så pass nystartad kör så skulle han komma iaf och kanske bara köra i 45 minuter eller något sånt istället för 1½ timme!

Nu ska vi bara försöka komma på namn till våran kör också. Det lär bli spännande! Haha.. Vi har ju alltid varit Luciakören. Men de funkar ju inte längre! Så vi får se va de blir för trevligt!


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen försöka göra något vettigt av denna dag!

Take care!

Bye bye then!

 
 
Ingen bild

ms

29 januari 2009 23:57

Funkar det då??? :O

 
Ingen bild

Matilda

30 januari 2009 16:51

Ja, det funkar! :) Om man bara ligger i så! :D

 
Ingen bild

Realist

31 januari 2009 01:53

Haha, jadu.. lite lustigt är det ju ändå att läsa när du lägger en kvart på att skriva skiten.. "sån här kärlek får ingen annan uppeleva" ganska så starka påståenden.. Aint real lova baby.

 
Ingen bild

Matilda

2 februari 2009 01:19

För det första skrev jag att: "För denna sortens kärlek är det ärligt talat inte alla som får uppleva!" INTE det du skrev!!

För det andra: Jag har aldrig påstått att jag är bra på att skriva! This is just my feelings!

För det tredje: Vad vet du om det är riktig kärlek eller inte??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 12 januari 2011 22:24

Ut med det gamla och in med det nya, brukar man väl säga? Därför byter jag nu blogg! Jag kommer att ha denna kvar ett tag, så att alla läsare hinner med att hitta in till den nya! :D www.nattstad.se/Freaky So dont forget to check it ...

Av Matilda - 29 december 2010 23:00

Jag gick för ett tag sen in och kollade statistiken. Jag brukar ha runt 400 läsare i månaden.. Lite beroende på hur mycket jag skriver och så!Men till min förvåning, så hade jag Över 300 läsare den 4e December! Och jag skrev inte ens nånting då! Jag ...

Av Matilda - 29 december 2010 13:16


2010 har verkligen vart ett lyckans år!Men det har inte bara vart klarblå himmel och stilla vatten! Nej, absolut inte. Men alla år har ju sina ups and downs.. Jag har inte mått så bra! Men det är inte för att saker och ting runt mig är dåligt!! Tvä...

Av Matilda - 28 december 2010 00:47

Först och främst så har julen vart kanon!! Trevliga människor och mycket mat! Klappar till barnen och tindrande ögon! Men det var väl inte därför jag började skriva! Ville bara klargöra så ingen tror nåt annat!! Så Tack alla!!   Men såhär är de...

Av Matilda - 11 december 2010 13:10

Nej, det här är fan inte okej asså! Julkänslan har FORTFARANDE inte slagit mig i ansiktet, och det är bara 13 (!!!!) dagar kvar till jul! Jag vet inte vad jag ska göra!! Jag och pappa har bakat de traditionella biskvierna, jag har julpysslar och sa...

Ovido - Quiz & Flashcards