Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Matilda - 16 november 2009 17:24

Jajjemensan, idag har jag inte gjort någonting vettigt!
Jag vaknade upp efter att inte ha kunnat somna igår kväll/natt. Låter antagligen jätte lamt och skit töntigt. Men jag är så van att somna bredvid Kimmie nu, så det var Jättesvårt att somna själv! Jag har ju ändå sovit bredvid honom varje natt i nästa 8 månader! Så de är inte så lätt.. Plus att vi har vänt på dygnet, så jag va ju inge trött heller.. Men jag somnade tillslut! 


Idag så har jag suttit vid datorn, sen har jag suttit och fikat med mamma, pappa, moster och kusindotter! Det blev en massa prat, men efter att pappa hade vart uppe på vinden och letat efter adventsljusstakar som jag och Kimmie skulle få med oss hem, och inte hittat dom, så åkte jag och pappa iväg och letade efter sånna. Fick fyra stycken! Kommer bli KANONfint tror jag!
Sen åkte vi vidare för att leta upp en lila stjärna till mamma som hon ville ha i sovrummet. Vi hittade en på Rusta, där pappa också köpte 6 stycken jättesöta små jul-hjärtan som matchade med stjärnan. Då blev mamma glad! :D

Sitter nu och väntar på att Kimmie ska komma. Han, Svärmor och Svägerska är på Elgiganten och IKEA. Och efter det så ska jag få komma hem igen, efter ett mysigt besök hos mamma och pappa! :D

Ciao!
 

Ovido - Quiz & Flashcards