Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Matilda - 18 november 2009 01:35

Jag känner inte för att göra nåt längre..
Jag vet inte om det bara är nu.. Eller om det är här för att 'stanna'! Men jag känner bara att jag vill ligga hemma..
Det kan bero på att jag inte har gjort något speciellt på länge nu.. Men det känns bara tråkigt..
Hoppas att det går över!
Ska ju på Takida den 28e! Då ska jag rocka skinka kan jag lova!

Men jag ska försöka vara liiite positiv i alla fall!
Snart kommer Ämli hem! Oj, vad jag längtar! Min lilla bolleh!
Saknar dig så jävla mycket gumman!
Jag hoppas att du mår bättre snart! Vill inte att du ska vara sjuk nämligen! :) <3


Blir inget långt inlägg nu.. Har en sån jävla halsbränna och känner inte alls för att sitta och skriva värsta mycket..!
Ska väl gå och ta en dusch tänkte jag!
Och sen gå och sova!
Så.. Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards