Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Matilda - 20 november 2009 09:30

Här sitter jag.. I morgonrock och en mage som skriker efter mat.. Igen! ;) Hehe.. Jag ska ta och klä på mig och äta lite snart tänkte jag.. 
Kimmie åkte just iväg till svärfar. Dom ska, som jag skrev i förra inlägget, hämta en soffa hos svärmor! :) Och jag kände att jag inte behövde åka med. Jag skulle säkert bara vara i vägen eller nåt sånt.. Så jag klev upp och blev sittandes hemma. :) -Lite stolt att jag blev ur sängen i alla fall-


En sak som slog mig nu när jag började skriva är att..
Nu har veckan gått sådär jävla fort igen! Fredag..! Igen!
Men jag gillar't! :D 

 



Över till något helt annat.
Jag fick en kommentar här i bloggen i morse som jag tänkte svara på. Angående min tatuering som jag har över revbenen. Och Ja! Den gjorde ont.. :P Jag menar, det är ett väldigt ömt ställe! Vet fler som tycker de! Så de är inte bara jag som är en liten mes! :P
Jag gjorde tre sittningar på den. Första sittningen gick HUR bra som helst! Kunde ha kört klart hela då! Men min hud drog ihop sig och ville inte längre.
Bokade en ny dit, och när jag kom dit igen så såg hon att hon måste fylla i linjerna igen.. '
Skit!' var min första tanke, men de var bara att bita ihop! Jag ville ju ha den!
Det sittningen gjorde så ont så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen. När hon kom upp på den översta blomman var smärtan så jävlig på mig så jag brast i gråt! Men linjerna blev klara! :)
Tredje sittningen gick jättebra! Och det gjorde inte alls lika ont!
Men jag tror att det där har mycket med psyket att göra!
Första gången visste jag inte hur de skulle kännas, så jag förberedde mig på de värsta. = Gjorde inte så ont!
Andra sittningen visste jag att de Gör inte så ont! = Det gjorde Svinont!
Tredje sittningen förberedde jag mig på de värsta igen! = Mindre smärta än första gången!

 


Så det är Vääldigt olika!
Men det är ett sjukt snyggt ställe att ha en tatuering på!
Så jag säger Go For It! :)
Vill man vara fin, får man lida pin! ;)


Annars idag då?
Nej inte så mycket!
Ska gå och trycka i mig lite linfrön nu..
Mmm.. Looking forward to it! :) 



Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards