Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Matilda - 22 november 2009 16:27

Ja, smått irriterad blir jag när jag sitter och letar efter snygga mamma-kläder till tex jul och nyår.
Jag kanske är petig och kinkig.. Men vafaan.. Klart att man vill vara fin!
Bara för att jag är gravid, så betyder det inte att jag får en annan stil. Jag är fortfarande samma Matilda, som tycker om snygga klänningar. 
Men det är omöjligt att hitta..
Så om det är Nån -?- som vet en bra sida eller en bra affär, där som säljer snygga mamma-kläder. Klänningar, tunikor, toppar eller byxor. Vad som liksom. Så länge det är snyggt!
Jag vill inte gå runt och se ut som en säck potatis bara för att är gravid!
Jag vill att mina kläder visar hur jag känner mig! Jag vill 'lysa' lika mycket som jag känner att jag 'lyser'.
Så snälla, ge mig några tips om ni vet nåt!! Det skulle uppskattas!!
TACK på förhand!!

Ciao!
 

Ovido - Quiz & Flashcards