Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 2 juni 2009

...

Av Matilda - 2 juni 2009 17:37


"I've been alone so many nights now
And I've been waiting for the stars to fall
I keep holding out for what I don't know
To be with you
Just to be with you

So here I am staring at the moon tonight
Wondering how you look in this light
Maybe you're somewhere thinking about me too
To be with you


There's nothing I wouldn't do"   
















"Do you ever think
When you're all alone
All that we can be
Where this thing can go
Am I crazy or falling in love
Is it real or just another crush
Do you catch a breath
When I look at you
Are you holding back
Like the way I do
Cause I'm tryin, tryin to walk away
But I know this crush aint goin away
"

Av Matilda - 2 juni 2009 16:58

 

Idag är de inge kul väder alls.. Regn och skit. Fy satan säger jag bara!!

Känner inte att jag har humör till nåt allt.. Inte mycket i alla fall!

Men men.. När solen kommer tillbaka så kommer det bli bättre känner jag!

 

Jag kan inte plugga över sommaren heller.

(Klag-Apa-Kimmie! ;P)

Jag ringde till CVL och dom berättade så fint för mig att dom har "uppehåll" över sommaren, vilket jag tycker är lite konstigt.. Men men.. Alla måste väl ha sommarlov. Även vid distans kurser. 

Så nu är det bara att söka jobb!
Så om de är NÅN som vet NÅT så är de bara att höra av sig till mig!
TAAAACK på förhand!

JUUUST DE! Kimmie är
JÄTTEdum! Så nu ska jag fortsätta att tjata en jätte-massa-mycket på honom så han säger det jag vill att han ska säga!! Och jag SKA lyckas!!!

Nu ska jag kolla på Sex and the City och ha de gött!!

Tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards