Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Matilda - 7 juni 2009 20:05

Idag har bara vart ännu en slappdag! Men de kan va lite skönt tycker jag! :D
Har iaf kommit på att nu jävlar ska jag ta körkort! Det är faan på tiden. Få tummen ur nån jävla gång! :D
Jag ska leta upp mina papper från halkbanan och sen är de bara att tuta och köra! :D

Annars händer de väl inte så mycket.. Jag.. Ehm.. Mår väl som vanligt. Om inte liiiite bättre! Helgen har vart kanon fast det egentligen inte har hänt så mycket! Men även de "minsta" grejerna kan få mig så jävla glad!
Men nu kan jag inte riktigt sätta fingret på vad det är som har hänt! Men jag är glad ändå! Och det känns så jävla bra! Det tar ju sjukt mycket på en att gå runt och vara irriterad eller arg eller sur... Som jag skrev i ett tidigare inlägg så ska jag ge f*n i att vara på sånt skithumör nu! Jag ska se de som är bra och se
förbi allt som är dåligt! Kommer bli så mycket bättre då! :D Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och bara vara! :D Skönt!


Jag älskar mina Flickor! (Ni vet vilka Ni är)
Utan er vore jag Ingenting! =)

Och Mamma.. Du är den bästa som finns i mitt liv! Du är min Bästa vän! Du är
Bäst! Tack för att Du är Du!!

 TJING TJONG!

Ovido - Quiz & Flashcards