Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Matilda - 10 juni 2009 21:56

 
NÄMEN! Sluta!
Sådär kan inte Grey's sluta! Det är inte rätt..!
Och nu är det uppehåll över sommaren också! Jag vill ju att det ska fortsätta nästa onsdag! Men Nooo!
Jagrös i hela kroppen och jag började gråta! Det är helt sjukt hur mycket en serie eller en film kan påverka en människa! Uj uj..!
 
Nej nu ska jag kolla på TV och kanske bli lite glad!! Haha..

Imorgon ska jag ju som sagt tatuera mig igen! :D Kl 12 så smäller det!! Iiih!!
 
Hejs!

Av Matilda - 10 juni 2009 14:05


Fyfaaan vad skönt! Imorgon får jag äntligen min tatuering klaaar! Oj, vad jag ser fram emot det!
Fick meddelande från Helena idag, där hon skrev att vi fick komma tidigare än planerat! :D

Så först på dagen, så ska jag och Kimmie åka och kolla på hans lillasysters skolavslutning och sen bär det av till Alunda där vi båda ska göra klart våra tatueringar! Det kommer bli så jäääävla bra! Oj oj oj!!
Jag vill helst att det ska imorgon NU! Så den blir klar, så jag får visa resultatet för ALLA!
Själva tatueringenn står för Mormor, Morfar, Farmor, Farfar, mina 3 bröder och Jimmy! Jag skulle aldrig kunna tatuera in nåt "bara för att" som många gör. Jag måste ha en betydelse bakom dom! :D Och det har jag på dom jag redan har!
Och fler blir det antagligen! :D Jag kan inte sluuuuta! :D Wooo! And I love it!! Hehe..

Nu ska jag plugga lite!

Tjiiiing!

Ovido - Quiz & Flashcards