Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Matilda - 16 juni 2009 00:52


Näj, det har inte blivit nån tatuering än! Men jag hoppas på att jag får göra klart den snart! :D

Idag har jag och Kimmie fixat massor i mitt rum! Inte riktigt klart än! Men jag kommer bli klar imorgon!
Jag fick en för tidigt födelsedagspresent av Kimmie. En svart byrå, som jag kan ha mina skitsaker i (så dom slipper ligga på golvet) och så kan jag ha tvn på den också! Hur bra som helst!!

Ehm.. annars har jag faktiskt inte så mycket att säga!
Jag, mamma och pappa blev hembjudna till bror på mat imorgon! Ska bli spännande att se vad det blir för något! :D

Nej, nu ska jag faktiskt sova! "Tidigt" för en gångs skull! :D Tidigare än vad jag brukar iaf! Känns lite bra faktiskt! :D

Tjing tjong!

Ovido - Quiz & Flashcards