Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Matilda - 18 juni 2009 13:09


 

 Nu har det iaf hänt lite i  tant Matilda's lilla liv kan jag lova! :)
I Tisdags så blev jag, mamma, pappa och Bossen hembjudna till broderDaniel på middag och fika! Det var myspys!
Kom hem dit och där satt Åsa! Min gamla klasskompis. Det trodde jag inte! Men tji fick jag! :) Haha..
Efter att vi vart hemma hos bror i några timmar, så hörde Johanna av dig och ville festa lite. Hon jobbar och jobbar och hade ledigt på onsdagen. Så jaaa, varför inte. Så jag, Johanna och Åsa bestämde att vi skulle sitta hemma hos bror och dricka lite vin! Och det gjorde vi! Det blev massor av skrat, och ett litet missförstånd blev det roligaste jag har vart med om på hur länge som helst!
Jag lovar! Johanna är en människa man Inte Kan ha tråkigt med!
Johanna sa någonting när vi satt hemma hos brorsan och brorsan svarar henne och hon hör fel! Hon kollar på honom med ett höjt ögonbryn och säger HELT allvarligt till Daniel: - "Har Du mens?! O.o"
Så mycket har jag nog itne skrattat åt en sån mening på länge! Haha.. Ujujuj... :P Johanna är bäst!! :D

Kimmie har iaf pratat med Helena nu och våra tatueringar blir klara på Söndag! Längtar och ser fram emot det så jag nästan spricker!! Det ska bli så kul att få den klar!! :D

Imorgon så fyller jag år också. Vet inte vad som händer. Det är iaf misdommarafton. Men mamma, pappa och Kimmie håller på att kuckilurar och i förmiddags så sa mamma att jag skulle packa en liten väska med kläder, för att vi skulle va borta över natten eller nåt sånt.. Och så skulle jag gå upp tidigt imorgon! Jag fattar ingenting.. Men det kommer nog bli bra! Haha..

Nu ska jag städa klart mitt rum så de bli fiiint.. Tog en liten paus, då jag slog i knogen i väggen vid balkongen så de blev rätt djupt och började blöda massor! :O Men nu ska jag fortsätta städandet så jag blir klar!!

<3

Ovido - Quiz & Flashcards