Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Matilda - 23 juni 2009 13:05

 

Jag ska erkänna en sak! Usch, jag vill egentligen inte. Men jag måste! Jag varoch tatuerade mig i Söndags. Helena hade nya nålar. Perfekt tänkte jag, då hon sa att dom kändes lindrigare än dom som hon hade haft tidigare! :)
Hon skulle fylla i ala linjer igen, då dom hade blivit så gråa. Hon började och jag tyckte VERKLIGEN inte att smärtan var lindrigare denna gång. Det gjorde fan mer ont! Men Helena sa att det är inte så konstigt eftersom min tatuering sitter på revbenen, och det gör ont oavsett. Jag klarade bara av att göra linjerna klara. Sen var jag fan tvungen att avbryta! Jag kunde verkligen inte hålla ut! Usch och fy vad ont det gjorde!
Men den 2a får jag den klar iaf! Och då SKA den bli Klar!! :P Hehe..


Men Jiiisses! Jag va på en jobbintervju idag för några timmar sen! Men som vanligt kommer man hem och känner att de är Helt Ovärt att ta jobbet! Lönen är ju inte ens värd att jobba för! Snacka om att vissa företag utnyttjar sina anställda! Det är helt sjukt!
Nej, då de är bara att söka vidare!
Nångång dyker det väl upp nåt som är värt att ta! :)

Nu sitter jag på balkongen i bikini och är lite hundvakt. Dom behöver egentligen inte så mycket "vakt" men.. Håller koll så dom inte börjar bråka med varandra!
Det är våran hund Bossen och hans pappa Björne!
Björne har legat i mitt knä nästan helaförmiddagen och han följer efter mig när jag går för att hämta nåt eller lämna nåt! Mysigt tycker jag!! :D Nu vill han upp igen, så nu ska jag gosa med honom igen!! :D

Tjing tjong, pling plong!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards