Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Matilda - 14 juni 2009 17:53


 



Uj uj, nu har jag inte skrivit i bloggen på ett tag. Vet inte riktigt varför, det har bara inte blivit av.. :P

Mja, vad ska jag säga. Jag har kommit på hur mycket jag saknar mitt långa hår! Hade jag haft råd med det skulle jag köpa nytt på en gång. Hittade ett billigt startpaket. Men som sagt så finns inte pengarna där just nu.. Det är bara att vänta tills man får råd helt enkelt!



Vad har hänt annars då?
Plugget till körkortet går väl sådär. Vet fortfarande inte vart mitt intyg för avklarad halkbana är och det gör lite att jag inte orkar lägga ner tid på att plugga.. Känner mig omotiverad, fast jag vill ha körkortet. Ysch.. :/

Mer då..?
Jo, igår vad jag, Kimmie och Oskar ute på krogen. Träffade Frida och JÄTTEmånga från hennes pluton där oxå! Det var roligt. Dansglada killar de där! xD
Det är alltid lika kul att träffa Frida! :D

Jag saaaaaknar min Stinky-luo oxå!! Så jävla mycket rent ut sagt!:( Men förhoppningsvis så träffas vi snart så jag kan bli en glad kicka igen! :D
Jag är rätt glad annars med. Men de blir extra mycket när jag träffar den lilla tossan! :D
Nu ska vi käka och sen kommer Magnus, Hanna och lilla Märta hit. Då hoppas jag att hon är leksugen så att man får busa lite med henne! :D
Underbara lilla Märtisen!! <3

 


Ovido - Quiz & Flashcards