Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Matilda - 4 augusti 2009 14:21


Idag har jag jobbat igen, det gick allt snabbare idag. Men de va för att bästaste Johannan var med igen och att jag kunde nästan allt redan! =)
Men imorgon blir det spännande, då ska jag jobba själv för första gången! Woo! Det kommer nog gå bra! Ta lite längre tid kommer det nog göra! xD Men det kommer med all säkerhet gå bra! Annars kan ju Johanna ge sig på att jag kommer ringa och fråga! Hihi..! =D

Idag när jag kom hem så satte jag mig på en gång på mitt feta och gjorde egentligen ingenting. =P Haha.. Men det får man göra ibland! =D
Jag har iaf börjat lägga in låtar på Ipoden, till Bullen-resan! =D Än så länge är det bara 118 låtar! Men vi måste ha mer!
Så jag ta, som sagt, mer än gärna emot tips på bra party/club låtar! Tipsa på bara!! Hit Me!! =)

Nu ska jag hitta nåt att käka och sen ska jag vänta på att mamma kommer hem så jag kan åka till Uppsala och hämta lite rena kläder och så. Trodde ju bara att vi skulle vara i Östhammar över helgen. Trodde ju inte att jag skulle få jobba! Men jag jobbar hellre än att vara hemma i Uppsala.. =D Woo!

That's all for Now!

Ovido - Quiz & Flashcards