Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Matilda - 16 augusti 2009 20:57


Igår blev Matilda en mycket glad tös kan jag lova! Varför undrar ni kanske..!?
JO! Take a good look! -->
Jag fick hem mitt fina hååår! Så nu är jag och Johanna lika fiiina i håret!
Visst, hon har 10 cm längre hår. Men det stör mig inte! Jag är så nöjd ändå jag! =D

Igår var jag också på kalas hos svärmor! Hon hade nämligen 50 års-kalas! Mycket folk och trevliga var dom med!
Va lite nervös innan jag kom dit. Men det behövde jag absolut inte vara!
God mat och trevligt sällskap.. Kan det bli mycket bättre!? Nä, jag tror fan inte det alltså! =D Senare på kvällen blev det dans, och det var bland det roligaste jag har vart med om! Jag har inte skrattat sådär mycket på jättelänge.
Nej men kvällen var verkligen jätte trevligt och många skratt blev det! Sånt tycker vi om! =D

Nu sitter jag och kollar på friidrott med pappa.. Fråga mig inte varför.. Fastnade här när vi fikade..! =P
Jag borde egentligen ställa mig och stryka lite kläder som jag ska ha med mig. Och kolla om allt är rent! =D
Bara TVÅ dagar kvar nu innan vi sticker!!!!!!! OJ, vad jag längtar!! Iiih!!

Pöss så länge!! =D

Ovido - Quiz & Flashcards