Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Matilda - 31 augusti 2009 23:09


Haha.. Alltså, jag måste bara skriva hur mycket jag Älskar Expekt's reklam "If you're not in, you can't win"!
Jag verkligen älskar Niklas Wikegårds min i börja! Den är obetalbar!!
Jag fnissar lika mycket varje gång jag ser den! Därför är jag bara tvungen att lägga upp den här och hoppas på att några fler än jag får sig ett stort leende på läpparna!!


If you're not In, You can't Win!

Av Matilda - 31 augusti 2009 15:58


Nu börjar hela den grejen jag skrevmitt förra inlägg, kännas bättre!
Jag är fortfarande besviken som fan över att folk inte kan sköta sitt, och låta mitt vara!
Men det börjar känns bättre som sagt!
Idag har vart en kanondag! I'm still not gonna tell what it is about.. But you'll see! ;)

Jag ville mest bara säga det!
Saknar mamma och pappa också! Massor! :D Men snart kommer dom hem igen! :D
Nu ska jag kolla på TV och chilla lite! :D

Så.. tjing..

Ovido - Quiz & Flashcards