Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Matilda - 28 augusti 2009 15:21

 Alltså.. Här kommer jag och Johanna hem efter en najs vecka i Bulgarien och de första som händer är att man blir arg/ledsen och besviken.. På sviniga människor som inte kan vara ärliga och lyssna på vad man säger!
Jag pallar  fan inte!
Jag trodde jag hade kommit ifrån alla oärliga människor och att folk slutade ljuga och lägga sig i andras liv! Men det försvann tydligen inte vid 15 års ålder hos någon annan än mig själv känns de som just nu!
Om jag (eller någon annan) ber en person hålla tyst om en sak, är det inte bara rent "hyfs" då att hålla käften om det!?
Jag menar... Om det är en viktig och stor grej som jag Inte Vill ska komma Ut! Måste man då springa och glappa tjäft!? Jag förstår inte hur folk tänker!
Jag är så jävla arg just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Det jag skriver kanske inte kommer ut på ett bra sätt! Men det skiter jag i just nu!

Jag är bara så jävla glad att jag har Kimmie i detta som vet exakt vad jag går igenom! Skönt att han finns där när jag behöver luta mig mot nån!
Så låten som kommer nedan.. Är från oss.. Till er..! (Er glappkätfare!)

Ah, men nåt som är kul iaf! Det är att Elin ringde mig igår!
Blev så jävla glad! Saknar den där pullan! Skrattade nästan hela samtalelt! Det var riktigt skönt att tänka på något annat. Även om det bara var i 30 minuter! :)
Tack Älskling! Du är Bäst! <3

Nu ska jag göra något annat och försöka att inte tänka på det negativa!

Så tjing..!

Ovido - Quiz & Flashcards