Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Matilda - 9 augusti 2009 11:58


Nu var det ju ett tag sen jag skrev. Det har väl egentligen inte hänt så mycket spännande dessa dagar. Men men..

Jag har jobbat klart nu iaf. Synd att jag inte fick jobb så många dagar jag hade blivit "lovad". Men det är bara att bita ihop! :)

Jag drömmer sjukaste drömmarna nu för tiden. Och det som är ännu konstigare är att jag kommer ihåg alla och kan berätta om dom.
Vissa är sjuka på ett roligt sätt. Men andra är bara.. Inte normala.
Inatt t.ex så drömde jag 2 drömmar som handlar om sexuella trakasserier, både mot mig och mot andra. Sjuukt..!

Well well, sol ute.. What to do!?
Vill ju åka till fjällnora och bada med mamma och pappa. Men vi ska hem till Kimmie's pappa ikväll och fixa en sak hos honom. Så de gåååår ju inte. =/
Men om 9 (!) dagar så får jag sola och bada hur mycket jag viiiiill! För dååå drar jag och Johanna äntligen iväg! Jiiiisses så kul vi kommer att ha de! =D
Längtar så jag blir blå! (Johanna-citat) =)

Nu ska jag fråga gubben va vi ska hitta på! Och sen.. Ska vi hitta på nåt. (A) Haha.. Myycket logiskt! =)

Tjing!



Ovido - Quiz & Flashcards