Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Matilda - 5 augusti 2009 10:10


Idag ska jag jobba igen!
Och jag måste säga att jag tycker att det har gått bra när jag har jobbat med Stinky!
Men nu ska jag jobba själv idag! Det kommer ju säkerligen gå hur bra som helst! Men det är klart att man är lite nervös och så. Men aaah.. =P
Jag har just tryckt i mig lite frukost så jag ska väl snart ta att fixa mig lite! =)
3 dagar i rad nu har jag vaknat innan klockan ringer! Det är faktiskt jävligt skönt! För jag blir så jäkla trött av att vakna till klockan!
Men dessa 3 dagar har jag vart hur pigg som helst! Blir trött på kvällen, men det är ju bara bra! För då kommer man tidigare i säng! =)

Nu ska jag ta och torka håret och sen ska jag sminka mig lite. Poppa lite musik och sen bär det av till jobbet!
Hoppas också på att jag hinner träffa Johanna idag med! =D Hon börjar klockan 14, så vi får se om vi kanske springer på varandra! Annars kanske jag går dit och är lite social! =)
Ooooom inte mamma och pappa bestämmer sig för att åka och bada i Östhammar. Då går jag nog och solar med dom! Meen vi får se hur de blir helt enkelt! =D

Whoop! 11 dagar kvar till resan! Bara så Ni vet! ;)
Tjing!


Ovido - Quiz & Flashcards