Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Matilda - 14 augusti 2009 16:03



Igår så beställde Johanna nytt hår som hon ska ha i Bulgarien! Och jag blir som vanligt sjukt sugen på att köpa de när Johanna gör det!
Så jag gjorde det! (A)
Meh Johanna fick sitt hår idag iaf!

Och Ärigt Talat nu!
Har jag inte typ världens snyggaste Stinky!?!
Oj oj!
Hon blev ju verkligen hur snygg som helst! Det är hon ju faktiskt annars också! Men man blir så olik sig när man får 50 cm längre hår!
Vilken liten Diva jag har!!!


"
Na na na diva is a female version of a hustla

Of a husla
Of a of a hustla
"


Nej, nu ska jag kolla klart på tv och sitta och längta efter mitt kära hår som antagligen kommer imorgon! :D Haha..
Och det är bara FYRA (!) dagar kvar nu innan jag och min Diva åker till Bullen! Shiiiet!! Vill åka nuuu!! :D

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards