Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Matilda - 4 maj 2010 20:24

Mina dagar rullar på bra och jag är så himla glad! Solen skiner och jag har världens underbaraste familj! Kimmie och Alexis är verkligen mitt allt! Jag blir lycklig bara jag tänker på dom! Mina älsklingar!!

Igår var jag med Ämli! Vi skulle ta en promenad med lillan i solen! Men solen försvann just när vi gick ut och lillan åkte med pappa till farfar! Och vi gick inte längre än ner till vattnet. Där satte vi oss och snackade skit..! Haha.. Det var mysigt ändå! 'Tjicka tjicka tjiiii!!!' 

Sen när vi gick in så blev det sol igen! Men vi gick inte ut, utan satt kvar inne och snackade mer skit! <3

   Och idag har jag vart med Desse! Min lilla polla! 

Vi har snackat en Jävla massa skit idag! Om allt verkligen! Från den ena saken till den andra och över till de tredje! Det tar liksom aldrig slut när det är vi är tillsammans! Och vi garvar alltid lika mycket! <3


Och allt som allt så har jag faktiskt gått på 3 promenader idag! 2 med Dessilou! Och en med Kimmie nu efter maten så lillan skulle somna! Och nu ligger hon och sover så sött vår lilla tjej!!


Nu ska jag fortsätta att kolla på tv!

Have a great one!! :D 

  

Ovido - Quiz & Flashcards