Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Matilda - 10 maj 2010 23:14

..BRAA..!!


Haha.. Måste ju ha en rubrik som kanske drar lite läsare? ;P
Men idag har jag vart med min älskade Babel! Och Jävlar vad jag har saknat den tösabiten! Har ju inte träffat na' sen jag var gravid ju för tusan! På tok för länge sen!!  


Vi får inte hålla på såhär Babeeel!

Måste börja 'hänga' mer! Milfa lite tillsammans!

  


Så dagen har helt enkelt vart hur bra som helst!! Har pratat av mig med Elin och det är alltid lika skönt! Att ha någon att prata med som inte dömer och bara finns där och lyssnar! Inte alla som har nån sån! Jag har några stycken och har pratat med båda idag!
Elin och Janina! Ni är mina guldklimpar!! Tack för att Ni finns!! <3


Jag har klippt mig också! En lite rockig frisyr faktiskt..! Var rädd att jag inte skulle passa i den! Men.. HEPP!!! -Slår ut med armarna som en clown- De blev ju bra ju! 

Så nu tycker Kimmie att jag ska 'leva upp till min frilla' och bli lite mer rockig!! Men jag har ju sagt att jag vill åka Bandit Boat! Det är ett Stort kliv för mig måste jag säga!

Jag har Alltid vart en pojkbands tjej! Haha.. Men nu har det blivit lite mer rock! And I like it!!! 

Jag lyssnar inte på All rock.. Nej nej, långt ifrån! Men små kliv, har jag lärt mig är en bra start!! Haha..

  

Ovido - Quiz & Flashcards