Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Matilda - 14 maj 2010 12:22


Så jääävla sugen på att åka på Bandit Boat! Så många jag känner som ska åka, så de skulle va så jävla kul!

  

Men som allt annat, så får de bli Sen! En annan gång.. 

  

Dåliiiiii!!


  

Av Matilda - 14 maj 2010 09:19


Dopet närmar sig med storsteg, men ändå är det inte så himla många som har anmält sig.. Lite tråkigt, men vad ska man göra? Man kan ju inte tvinga nån att komma! Haha.. 

Men det ska bli kul att det äntligen blir klart med dopet! Så mysigt det ska bli tycker jag allt! :)


Idag är det Bandit Boat! Och jag är såååå jävla avis på alla som ska åka! Jag vill också se Sonic Syndicate!! Meeeen.. Icke.. De får bli en annan gång! :P


Är egentligen inte ens på bra humör idag.. De svingar upp och ner och jag vet inte vart jag tar vägen med mina tankar ibland. Det är helt sjukt faktiskt! 

Det känns som jag Borde stå på toppen av ett berg och skrika glädjerop! Men icke.. Ibland är jag i den djupaste av dalar och det är verkligen tufft att ta sig upp igen! 

Det är Egentligen ingenting som är fel.. Men jag blir bara sådär tung i bröstet ibland! Usch.. :/

  

Av Matilda - 14 maj 2010 00:22


Idag så har det hänt grejer vill jag lova!


Min mamma fyller nämligen år idag! 26 om jag inte missminner mig! Hahaha.. ;) 

Men innan vi åkte hem till mor och far, så åkte jagKimmieAlexis och Daniel ner på stan för att träffa Jocke och köpa en present till mamma! :) Men när vi kom ner till stan så vaknade lillan och ville ha mat!! På rot!! Precis som sin pappa! Haha.. Så vi satte oss på ett fik och gav henne mat! Då passade jag på att ta en kopp kaffe! 

Jag hade tänkt att vi skulle köpa en snygg blus till mamma.

Men vi köpte ett presentkort till henne, så hon kan bestämma själv vad hon vill köpa, och inte känna sig tvingad att ha nåt på sig bara för att hon fått de av oss! Haha..


Väl hemma hos mamma och pappa blev det tårta och mer kaffe! Kakor och bullar! Pappa är en Jäkel på att baka kan jag lova er! Uj uj! Inte konstigt att man blir tjock! xD

Och Äntligen fick Alexis träffa sin kusin Märta!! Åååh vad Märta mös och gullade med Alexis! Så jävla söt!!

Och så var ju självklart bror och svägerska där, som bor i Skellefteå! Så de va Askul att träffa dom igen! Det blir ju nämligen inte så ofta eftersom vi bor så långt ifrån varandra!

Så vi ska ses mer nu i helgen när dom äntligen är nere! :) 


Sen har det inte hänt mycket mer. Sitter hemma i soffan nu och lyssnar på musik och lägger in musik på nya telefunken som jag fick av älsklingen igår! :D -Nöjd- <3

  

Ovido - Quiz & Flashcards