Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Matilda - 6 maj 2010 18:23


Idag har det vart en bra dag.. Som dom flesta! :P Har väl egentligen inte hänt så mycket.. Precis som vanligt! Gud va negativ jag låter! Men det är inte meningen! ;P Jag är glad! :D


Igår var jag inne i stan och fikade med Anna, Desse och Gabbe. Kimmie var också med, eftersom han väntade på Niklas som kom efter ett tag! :) Anna's lilla knodd Linus var med också! HUR söt som helst! En mycket glad liten pojke!

Alexis var hemma hos sin farmor och hade det mysigt! Kul att dom får lite mer tid tillsammans tycker jag! :)


Här om dagen satt jag och fyllde i alla dopkorten! Och jag fick så jävla ont i handen! Märks att man typ aldrig skriver längre eftersom man inte går i skolan och Måste skriva! ;P Nästan så jag hade kramp i handen dagen efter! :| Och då är de fan illa! :P Haha..

Hade velat bjuda fler än det blev! Men man kan verkligen inte bjuda Alla man vill! Det blir för jävla dyrt asså! Hoppas ingen tar illa upp! 

Och TACK Jocke för att du ställde upp! <3 Älskar Dig!


Nej, nu ska jag faktiskt städa lite, när Kimmie och sessan är ute på en promenad! Hoppas att man hinner få undan lite innan dom kommer tillbaka! :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards