Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Matilda - 8 maj 2010 16:17

Nu är jag glad, så glad! :D

Jag har nämligen köpt min outfit till dopet som är om några veckor! Hoppas bara på bra väder, eftersom de är en klänning! ROSA!!! :D Haha.. Jättesöt är den!


Och nu har jag kommit på att jag kanske vill klippa mig i alla fall! Satt och kollade på en tjejkompis blogg och hittade lite snygga frisyrer! Och jag blev rätt sugen! 

Och mamma's frisör kunde imorgon och var asbillig också! Så jag känner att.. Varför inte!? :P

    

Nåt sånt kanske..? Fast jag vet inte.. Det är så svårt att veta vad man passar i när man aldrig har haft det! Jag har ju alltid haft bara vanligt rakt, som på bilden ovan.. Eller kort.. Riktigt kort.. Så jag vet inte.. Kom med förslag och idéer på vad Ni tror att jag kan passa i ! :D

Tack på förhand!

  

Ovido - Quiz & Flashcards