Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Matilda - 7 maj 2010 10:29


Idag är bara en klagdag! Ingen bra dag alls!


Jag VET att jag fick barn för snart 2 månader sen! Och jag VET att det inte tar en minut för att få samma kropp igen som man hade förr!

Men jag måste tala om att det Suger så jävla hårt när man inte kommer i Några kläder som finns i garderoben! 

Och på något konstigt sätt så blir jag arg på mig själv när jag försöker dra på mig byxorna som var lite för stora förr.. Och jag är då Dum att jag låter de gå ut över andra, som inte har något med detta att göra! 

Om jag bara hade 'skött' mig under graviditeten.. Vart ute och gått mer och tagit hand om min kropp, och inte bara suttit ner och smällt i mig massa äckel..! Då kanske jag inte hade haft dessa 'problem' nu..! Eller vem vet!

Men nu finns det inget att göra, förutom att träna (röra på sig -lat-) och äta mindre godis och sånt..!


Well well.. Nu ska jag försöka få Ämli att klippa mig! xD haha.. Vi får se hur jag lyckas! ;D Wish me luck!

  

Ovido - Quiz & Flashcards