Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Matilda - 1 augusti 2010 18:57

Jag har inte vart så himla aktiv i helgen.. Jag har inte orkat!! På tok för trött för de.. Haha.. :P

I fredags, så svängde jag och Frida våra lurviga i Öregrund, och jag tror nog att Frida's (ursäkta franskan) jävla shot som satte sig där den skulle! Haha.. Nej, men kvällen var underbar, som den alltid blir när jag är med Frida!


Älskar min tjej!! 

    


Igår låg jag bara på soffan och käkade fet mat och snacks hela dagen/kvällen! Och jag mådde hur bra som helst!! :D Haha.. Eller ?

Nej, ärligt, så mådde jag som ett roadkill igår, nästan hela dagen! Usch.. Men Kimmie var så snäll och tog hand om mig med Chilinötter och massa film!! :D

Nu ska jag kolla på Amazing Race och sen ska jag och bejb kolla på film!

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards