Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Matilda - 11 augusti 2010 19:12

Hur kommer det sig att när man ska flytta och börjar packa, så tar det Aldrig slut?

Det känns som att jag inte gör annat än att packa, diska och städa hela dagarna, men ändå så händer det ingenting! Det är helt sjukt!!

Men sen säger de väl bara Boom, så är allt vara klart och vi bor i Uppsala! Äntligen!


Idag har faktiskt lillan sovit ganska bra! Så jag har just kunnat packa och diska och så.. :) Men ändå märks det ingenting! :o

Högarna av lådor växer och blir större, men det försvinner typ ingenting! Galet!

Och sjukt irriterade!!


Kimmie kom hem från jobbet  idag och kände sig hängig! Så nu ligger han bredvid mig här i soffan och försöker komma fram till Bredbandsbolaget! Men han har suttit i kö i ca 30 minuter nu! 

Hur kommer det sig att man kanske inte anställer fler som kan ta emot ens samtal? HerreJisses! :o 


Nej, nu ska jag lägga mig på soffan bredvid min pojke och gosa lite! ^^,

Puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards