Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Matilda - 18 augusti 2010 01:05

Jag tänkte gå och lägga mig för ett bra tag sen, men jag fastnade framför en dokumentär som går nu på 4an som heter Katie - förlorad skönhet
Det handlar om en tjej som jobbade dom modell, och ville bli programledare i England. Hon var på god väg och hade alla chanser att bli det hon ville bli!
Hon träffade senare en kille som hade följt hennes modellande, och blev som besatt av henne. Men hon tyckte att han var gullig och charmig, så efter ett tag så blev dom blev tillsammans.

Hon började känna att han blev mer och mer besatt av henne och ville inte fortsätta, då våldtog han henne i flera timmar!!! Hon trodde att han skulle döda henne den kvällen, men hon lyckades övertala honom om att dom kunde vara tillsammans.

Hon åkte hem till sin lägenhet i London och slutade svara när han ringde. Men han slutade inte höra av sig, och bad henne gå till ett internet-café och kolla alla meddelanden han hade skickat till henne på Facebook. Efter många timmars tjatande, gjorde hon det och bara några minuter senare, ringer han till henne och frågar vart hon är nånstans.

Hon svarade att hon just hade lämnat lägenheten.
Då frågade han vad hon hade för kläder på sig!

Hon tyckte att det var en konstig fråga, men tänkte inte mer på det.

Sen ser hon en ung man komma emot henne med en mugg framsträckt i händerna, och hon trodde det var en tiggare, så hon kollar ner i handväskan och försöker hitta pengar, då hon får syra i kastat i ansiktet, och mannen springer iväg.
Då är det hennes ex som har 'anlitat' honom för att göra det.

Enbart för att hon inte ville vara tillsammans med honom!


Jag tycker att det är så sjukt hur vissa människor kan agera och tänka! Dessa människor förstörde hennes liv brutalt och ett år efter attacken fick båda männen livstids fängelse!


Sjukt!!


Nu tänkte jag gå och lägga mig och sova bredvid älsklingen!! 

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards