Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Matilda - 16 augusti 2010 01:04

Jag har för länge sen kommit fram till att jag är en stadsmänniska! Jag har Alltid gillat städer mer än landet!!
Visst, landet har sin charm och jag älskar att vara där med! Men stan toppar ändå det på något sätt! Jag vet inte vad det är, men jag är helt enkelt mer en stadsmänniska!
Kanske för att det 'händer' mer där än på landet. Och jag tycker om när det händer saker runt omkring mig!! I love it!


Nu sitter jag och Kimmie hemma hos päronen i Uppsala och tar det lugnt! :)

Vi har vart med ett till flyttlass i lägenheten och kollat in förrådet och så! ^^,

Kan inte säga mycket annat än, än att jag tror / VET att jag kommer trivas som fisken i vattnet i den lägenheten! Och det känns så JÄVLA bra! ^^


Nu ska jag kolla på Discovery och njuta av mina ostkrokar! :D

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards