Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Matilda - 25 augusti 2010 20:39

Jag har inte skrivit på jättelänge nu.. Men det är enbart för att vi har flyttat!! Men ny har allt lugnat ner sig och vi har börjat fått iordning! 
Så nu kan jag börja skriva lite igen! :D


Alexis bara växer och växer.. Hon sitter jättefint själv nu. Inte världens längsta stunder.. Men hon är trots allt bara 5 månader!
Min lilla tjej blir ju stor!

Det är galet vad tiden går.. Och man tror att hon är mindre än vad hon är.. Men hon vill stå hela tiden , eller sitta upprätt och kolla på allt runt omkring sig.. Bara för ett tag sen låg hon stilla i ens famn och bara var! 


Det har egentligen hänt så himla mycket sen jag skrev sist.. Men jag kommer inte på vad jag ska skriva nu.. Kan vara för att jag är så inne i tv-tittandet.. :P Haha..

Så jag fortsätter väl sen då! ;D


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards